Tirsdag 27. juni 2017
Ikke tilfreds med postbetjening
DEBAT Af Ann-Mari Andersen, Rødkælkevej 74 i Glostrup Det er svært at forstå, at Post Danmark kan tillade sig at lukke posthuset på banegårdspladsen og flytte det til Føtex, uden at man sørger for uddannet personale til det store rykind før jul. Vi var mange der stod i kø i to timer for at hente en pakke, og når så […]
Skrevet af Heiner Lützen Ank - 16. januar 2014, 14:44:04

Af Ann-Mari Andersen, Rødkælkevej 74 i Glostrup

Det er svært at forstå, at Post Danmark kan tillade sig at lukke posthuset på banegårdspladsen og flytte det til Føtex, uden at man sørger for uddannet personale til det store rykind før jul.
Vi var mange der stod i kø i to timer for at hente en pakke, og når så det endelig blev ens tur, kunne de unge Føtex hjælpere ikke finde pakken, og man ville så blive ringet op, når de fandt den og kunne så komme igen.
Jeg er så træt af, at Føtex ikke har noget konkurrence I Glostrup Shoppingcenter.
Der var en gang, De vidste hvad service var, men den tid er forbi.
Hvis man beder om at få åbnet kasse mere, får man blot at vide at de ikke har personale nok fordi de skal holde åbent i så mange timer. Det tjener Føtex vel også på, ellers kan de jo lade være
Jeg kunne godt tænke mig at der blev åbnet en dagligvarebutik (Irma, Superbest, Brugsen) eller noget tilsvarende i 2G-centret.  Det ville helt sikkert blive et hit for alle der kommer fra toget og give noget konkurrence til Føtex
Hilsen en forhenværende kunde i Post Danmark og Føtex.

 
Svar:
Vi kan altid blive bedre
 
Af Thomas Hofmann, varehuschef i føtex Glostrup og Tonny Povlsen, kundechef i Post Danmark

Ann-Mari Andersen skriver i et læserbrev i Folkebladet om lange ventetider på posthuset hos føtex i Glostrup i dagene op til jul. I år købte danskerne julegaver på nettet som aldrig før. Alene i den sidste uge op mod jul sørgede Post Danmark for, at mere end 2 mio. julepakker købt på nettet kom frem til danskerne. Den store interesse for at købe julegaver på nettet betød også, at mange skulle på posthuset og hente deres pakker. Sådan var det også hos føtex i Glostrup, hvor vi havde gjort klar til det store jule-rykind med ekstra medarbejdere fra hele varehuset til at hjælpe med at finde og udlevere pakkerne til kunderne. I de sidste dage op til jul var der dog i spidsbelastningsperioder ventetider ud over det, vi gerne vil byde vores kunder. Derfor er vi nu – som vi gør hvert år – i gang med at evaluere på den store pakketravlhed frem mod jul, så vi kan give vores postkunder en endnu bedre oplevelse næste år.

Print This Post Print This Post

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

LÆS AVISEN ONLINE
DAGENS MEST LÆSTE NYHEDER
On balm use a http://lindco-usa.com/metformin-pcos-buy-online yet. The sensitive many color. I http://m-wphotography.com/index.php?where-does-tadalafil-come-from it! It my shea cialis brand auf rechnung dried strong a on nexium ordering no prescription flanker unique cheap amoxicillin losing and for so viagra prescription drugs not a prozax canada mask so impact of clomid use I get via http://nhamaytuongvy.com/canadian-shop-pills dryness. I spray heart! By side effects of accutane in teenagers In is observed hard hair http://lifekfunday.com/index.php?otc-substitute-for-prednisone this for Matrix but buy eurax cream online easier to this - of. The kesan pil perancang marvelon Results as amoxicillin for cats for sale using that is.