Brøndby sætter fokus på sociale medier
IMG_6464.jpg
Brøndby Kommune er nu på både Facebook og Instagram. Borgerne opfordres til at vise billeder frem af Brøndby under hashtagget #mitbrøndby. Foto: @linjeriet
BRØNDBY. Som noget nyt er Brøndby Kommune nu også aktive på Facebook og Instagram

Torsdag den 1. september gik Brøndby Kommunes Facebook- og Instagramprofil i luften. Her er det planen, at kommunen i ord og billeder vil fortælle nyt om stort og småt, der har interesse for borgerne i Brøndby.
– På de sociale medier kan vi på nye måder bidrage til fortællingen om Brøndby som en aktiv, grøn og velfungerende kommune. Og med Facebook-siden glæder vi os til at kunne nå ud til borgere, der ikke normalt orienterer sig efter kommunalt stof, fortæller borgmester i Brøndby, Kent Max Magelund.

Vis Brøndby frem
Instagram-profilen vil primært i billeder vise forskellige sider af Brøndby og opfordre andre til at uploade deres gode Brøndby-billeder under hashtagget #mitbrøndby.
I forvejen har Brøndby Kommune en aktiv profil på Linked In, hvor man kan følge med i nogle af de mange stillingsopslag, der løbende slås op i kommunen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Top